Selasa, Disember 30, 2008

PIAGAM PELANGGAN UBK SKSD

Piagam Pelanggan

Unit Bimbingan dan Kaunseling Sekolah Kebangsaan Sawah Dato’ Mersing Johor dengan penuh rasa tanggungjawab dan bersungguh-sungguh akan:

· Menyediakan bilik kaunseling yang kondusif, teraputik, teratur, kemas dan bermaklumat untuk pelanggan.
· Bertanggungjawab untuk mengutamakan kepentingan klien
· Memastikan hak klien dihormati dan merahsiakan segala maklumat yang diperolehi semasa memberi kaunseling.
· Menerima pelanggan tanpa syarat.
· Menunjukkan sikap menghormati, adil dan terbuka terhadap rakan profesionalisme.
· Mewujudkan hubungan interpersonal dengan ahli-ahli dalam organisasi.
· Mengadakan program dengan melibatkan ramai pelajar.

Motto
"Kaunseling Ke Arah Kesejahteraan Hidup "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HARI JADI GURU BESAR

2009 DALAM KENANGAN

DIKIR BARAT SKSD

SAJAK MERDEKA LOGHAT TERENGGANU

ORANG BERBUDI KITA BERBAHASA

MULIANYA SEORANG IBU

HATI ADALAH CERMINAN DIRI

SURAT SEORANG IBU

BUDI BAHASA AMALAN KITA