Khamis, Mei 21, 2009

SAMBUTAN HARI GURU SK SAWAH DATO'


Puan Hjh Sabihah Guru Besar Cik Ja... juga cikgu biologi Cik Ja masa Tingkatan 4 dan 5... "Selamat Hari Guru Cikgu"


Semangat Wati menunjukkan gerak tari kpd pelajar pra sekolah..


Barisan mak dara-mak dara mantop gitu...



Wah ceria pelajar kecil melihat gelagat guru kesayangan mereka membuat persembahan




Inilah wajah mulus anak-anak kecil SKSD




Persembahan tarian dari tunjuk ajar Cikgu Norliza




Bacaan selawat dari pelajar-pelajar




Guru-guru diringi oleh paluan kompang, bunga manggar dan bunga telur... rasa macam pengantinlah pulak...he he






Cikgu Yahya memberkan post yang istemewa...




Barisan guru wanita....



Yang depan tu Cikgu Azhar (GPK 1) dan Cikgu Mariam (GPK KOKU)


7 ulasan:

  1. Berbatik Biru ek... Emmm, dah tak merasa dah nak makai batik Sawah Dato'... Huhuhu....

    BalasPadam
  2. azira dan yasmin5 Mei 2012 4:23 PTG

    kalau nk merasa kain batik biru sila dtg ke sekolah sawah dato

    BalasPadam
  3. cikgu datang lah sekolah kami cikgu . kami rindu dekat cikgu

    BalasPadam
  4. rindu lah konon >.......

    BalasPadam
  5. sibuklah kau suka hati aku lah . yang kau sibuk pasal ............

    BalasPadam
  6. betul > kata yasmin tu hahahahaha

    BalasPadam
  7. kita bersepakat kan .... inilah hari guru
    yang sangat meriah sekali ..
    rindu pula kepada kenangan tahun lepas terasa rindu kenangan itu..
    harap tahun depan meriah lah ya.

    BalasPadam

HARI JADI GURU BESAR

2009 DALAM KENANGAN

DIKIR BARAT SKSD

SAJAK MERDEKA LOGHAT TERENGGANU

ORANG BERBUDI KITA BERBAHASA

MULIANYA SEORANG IBU

HATI ADALAH CERMINAN DIRI

SURAT SEORANG IBU

BUDI BAHASA AMALAN KITA